Burası bir deneyim alanı olduğu için yazmak istedim. Ben Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım. Kanımda gördüğüm en yüksek değer 10.4. Gebe kaldığımda kanım 9.4’tü. Kan hapı kullanmadım bağırsaklarımı çok rahatsız ettiği için. 26. Haftamda kanım 8.4’e düşünce fertamir başladı doktor. Günde iki kez. Bir ay sonra kontrol ettiğimizde kan 8.1’e düşmüştü. Demir emilimi bozukluğu var dedi doktor ve kan naklinden önce bugün venofer verdi ilk doz. Bunu 3 doz şeklinde aralıklarla uygulayacak. Sonra kan testi yapılacak. Kan artmadıysa başka yollar düşünecek arttıysa 7 doz daha uygulanacak. Belki aynı durumda olan biri olur ilerde diye yazıyorum. İnsan araştırdığında bulmak istiyor. Sevgiler.