Ervaaa geçmiş olsun sağ sağlim bebeğine kavus inşallah allah yardımcın olsun bende Cerrahpaşa da takipliyim benimde pıhtılaşma var ama iğneyi 35 haftada bıraktık şuan 36 haftaligim doğumdan sonra tecrübelerini yazarmisin şimdiden hayırlı doğumlar allah yardımcın olsun 🙏🙏