Simgeyldz canim stres yapman icin daha cok erken,olur Alllahin izniyle ben ilk 3 ay korundum korunmayi biraktikdan sonra 8 ay sonra hamile oldugumu ogrendim tabi bende cok stres yapiyodum niye olmuyo diye kafama cok takiyodum doktora gittim bir sorunum olmadigini ogrendim.İse girdim ise girdikden 1 ay sonra hamile kalmisim hic beklemedigim anda Rabbim nasip etti o yuzden stres yapmamaya calış Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻