21+4 teyim, ne bulantı ne kusma hiçbir şey yaşamadım bu güne kadar her sey cok guzel gidiyordu. 3 gundur nasil bir stres yaptiysam, dun gece karnim taş gibiydi, kızım aşiri hareketliydi ama rahme dogru baski yapıyordu hep herkes gaz dedi ama gaz maz degil gaz olsa biliriz yani, hemen doktora gittik sabah, bu kiz cok stres yapmış hep zorluyor kesesinu şuan dedi, progestan hapi verdi hem agizdan hem oral kullanim ve evden çalişmama ragmen 1 hafta rapor verdi, mumkun oldugunca kalkma yatarak istirahat dedi:( Allah tan annem yanimda, telefondan tum uygulamalari sildim sadece whatsapp ve happymom var, hicbir seyi okumuyor ve izlemiyorum, netflix izleyip kizima bakicam artik uzgunum, abdest almak namaz kilmak yemek yemek icin kalkıyorum sadece. Once bebişlerinizi düsunun elden gelecek bir sey yok çünkü, hemen etkileniyorlar ruhsal durumumuzdan hemen, ben bir de deprem oncesi gun anneannemi kaybettim double uzuntu tabi