Benimde ultrason da normal dedi kan sonucu orta riskli çıktı doktor yaşa bağlı olarak orta riskli dedi 32 yaşındayım 3 lu tarama için kan verdim ultrasondan yine baktı bişey demedi detaylı ultrason da belli olur herşey ben içimi karartmadim rabbimden ne gelirse o ablamın iki oğluna da kesin down sendromu dediler ilk bebekte amniyosentez yaptırdı karnından sıvı aldırdı pişman oldu bebek sapasağlam dünyaya geldi şimdi 5.sinifa gidiyor ikinciye de aynı şeyi dediler karnından sıvı alalım diye kabul etmedi o da şimdi 4 yaşında hiç biseyi yok hatta fazla yaramaz😁