CmreKsidar melikessuuu 31 hafta doktor 1935 dedi sonra sıvım azaldığı icin doppler ultrasona girdim orda 1684 çıktı ordada hangisi doğru bilmiyorum. Doktoruma o stresle sormak aklıma gelmedi.
Nurbat_2017 Ozlemiskndr sanırsam bebeğiniz önde gidiyor Maşallah 🧿🥰 aynı bende 31+3 oldum bugün doktorum öyle demişti
Ozlemiskndr Nurbat_2017 bişey demedi önde diye ama benim 3. Gebeliğim bu rakamlar net değil ilk bebeğimde 3.900 demişlerdi 3 kg doğdu mesela sorunsuz olsun kg önemli değil alıyolar