Sakina9 Kızlar 12 şubar regl olacağım. 3 gündür hergün erken gebelik testi yapıyorum ve silik çizgi çıkıyor. Bulunduğum bölge yüzünden şimdilik kan vermeye gidemiyorum. Sizce hamillelik varmıdır yoksa testler yamılıyormu?