Eminekorkut Merhabalar, dogurdum 35+4te sancim vardi sezeryanla yalniz bebegimin cigerlerinde su varmis yogun bakima aldilar baska bi hastaneye gonderdiler cok canim sıkıldı kac gune cikar acaba.
zek53 Eminekorkut Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin amin 🤲🏻 tüm hamilelerin de bebeklerini sağ salim kucaklarına almayı nasip eyle Yarabbim amin 🤲🏻
3babyannesy Eminekorkut üzülmeyin bebeğinizin solunum sorununu fln düzeltip 1 kaç güne getirirler dua edin, bebeğiniz kaç kilo doğdu bide neden suni ile dgl sezeryan oldunz
Btlklnc Eminekorkut sagsalim kucagınıza alırsınız inşallah🙏🏻 peki nerden anlamıslar cigerlerinde su oldugunu siz bi aksilik hissettınız mı ? Cnkü bnm ılk gebelıgım korkuyorum bu tarz seylerden hıc bırsey bılmıyorum :(
HilalEyce Eminekorkut oğlumunda ciğerine su kaçınca iki gün içerisinde çıktı. Ama oksijeni burnundan mi veriyorlar ? Oğlumun sadece küvezin içinde durdu ağzına yada burnuna herhangi birşey takmadilar
Edafmo Eminekorkut bende 35+4te doğum yaptım canım. Benim kızım da küvözde ciğerleri gelişmediği için. Bize en az 1 hafta kalacağını söyledi doktor ama tabii kesin bişey demiyorlar malesef