Busece06 Kızlar 10. Haftadayım bir anda çok ağır bi şekilde ishal oldum normal mi yaşayan var mı çünkü ben bu yaşıma kadar böyle nişeyle karşılaşmamıştım bu kadar 😅
-ezgi- Kusma ile başlayıp 1 hafta ishal ile devam ettim, canıma okudu. 2 kez serum ve ilaç verdiler acilde. Yetişkinlerde salgın varmış, 30. Haftamdayım 1 - 2 güne geçmiyorsa doktora gidin güçsüzleşmeyin derim. Geçmiş olsun
Busece06 Kuru türk kahvesine limon sıkıp yedim çok iyi geldi denemek isterseniz. Cevaplarınız için çok çok sağolun kızlar 💕💕💕