nazli_bc1 ücretlidir ücretli olmayan ne kaldı ki zaten
nazli_bc1 devlet hastahanesinde ücretsiz yakılma işlemleri de ücretsiz
hayalperest2310 ben de öyle biliyorum
hayalperest2310 ürolojiye mi gitmemiz gerekiyor cildiyeye mi?
Dilaraanl normal kadın doğuma kendin için , eşin için üroloji gidiyorsun
hayalperest2310 tamam kuzu tesekkür ederim🤍
Dilaraanl rica ederim canım 🌸