Milosee Mahsati maalesef normal olmadı sezaryen oldum şekerim var diye bebeğim taşikardi oluyordu kalbî aşırı hızlı atıyordu sekerimde dusmeyince doktorum risk almayalım kaybedebiliriz dedi göze alamadım çok şükür sağlıklı doğdu bebeğim