Serii sezeryan çok korkutuyor beni. Her hastane de sezeryan için ayrı bir bahane bulunuyor nedense. Olacak olan her türlü olur zaten. Sezeryanın riskleri de var normal Doğumun da. Tek doktorla yetinmedim diğer doktor da Doğum anı başlamadan çatı genişliği hakkında kesin bi yargıya varılamaz dedi. Rabbim hayırlı sağlıklı Doğum yapabilmeyi nasip etsin inş.