Kese varsa dış gebelik değildir dış gebelikte gözükmeyen bir yere tutunuyor yaşadım ordan biliyorum yolksac varsa inşallah bebekte gözükür karından bakıldıysa da gözükmeye bilir ben 11. Haftama kadar alttan muayeneyle gördüm bebişimi içini ferah tut inşallah gözükür bebişin🙏🏻🙏🏻