1fatma_nurr Kızlar ilk 3 aylık dönemin sonunda doktorunuz vitamin başladımi yoksa test falan mi yapilmasi gerekiyo haftaya kontrlm var 3 aylık oluyoruz doktora soylememe gerek varmı vitamin falan kulanmama gerekmi diye
esmaa_umitt 1fatma_nurr Canım folik asit kullaniyorsundur zaten doktor bu zamana kadar vermiştir onun dışında kan ister tahlil sonucuna göre de eksik vitaminleri takviye verir
dlndln 1fatma_nurr folik asit bittikten sonra doktor vitamin yazdı balık yağı ona devam etmemi söylemişti.Gitmişken sorabilirsin yine aklımda kalacağına.
Simayla 1fatma_nurr ben bugün gittim siz 2 tarmayı yaptırdınız mı bana 9 gün sonra gel yapalım 2 tarmayı dedi
Mavi- 1fatma_nurr 12. haftamda kontrolüm vardı pazartesi günü o zaman folik asit harici ekstradan bana d vitamini ve kasılmalarım için magnezyuma başlatmıştı canım yine de sorabilirsin doktorun yönlendirir mutlaka
esmaa_umitt 1fatma_nurr kan tahlillerinden bakıyorlar canım eksik vitamin var mi diye bir de içtiğimiz folik asitlerde de çeşitli vitaminler olduğu için için eksikleri ordan da karşılıyoruz onun dışında eksik vitaminler varsa takviye verir
Simayla 1fatma_nurr aslında bende çok düşünmüyordum ama Bi çok insan yaptırıyor daha önce ki doktor aklında şüphe kalmasını istemiyorsan yaptırma demişti bu doktorum da yapalım diyor
1fatma_nurr Simayla ama şöyle düşün canım yaptrinca kesin sonuc değil ayrıca Allah korusun bi sorun olduğunda duzeltme gibi bişeyde olmuyor doğuma kadara o stres ve üzüntüyle yaşamak bence bebeğe daha cok zarar verir o yüzden ben pek düşünmüyorum ya içim rahat
Simayla 1fatma_nurr doktorda dedi aklında şüphe olmasın aldırma gibi düşüncen yoksa dedi yok dedim ozaman yaptırma dedi bilmiyorum ki ben zaten ufacık şeyi bile cok takıyorum
Simayla 1fatma_nurr banada folik asit için imom diye Bi ilac verdi d vitamini ve magnezyum da var dedi
Bal_1604 1fatma_nurr 12+5 dun kontrole gittim ben sormadan ilclarini degistiricez dedi folik asit kesti vitamin verdi demir ilacı bulantı yaptığı için 16.haftada basliycaz dedi benim bulantılarım devam ediyor .d vitamini zaten kullanıyordum
TatyanaG 1fatma_nurr gebeliğimi 8 haftalıkken anladım tam taramalarım yapıldı ilk 1 kutu vitamin içtim sonrasında folic içtim 1 kutu şu an 2 kutu vitamin içiyorum sadece 1 kere kan testi taraması yapıldı 17 haftalığım gebelik sonuna kadar en son verilen vitaminleri içecekmişim folic içilmeyecek dedi