Merhaba hanımlar,
Bebegim şubat sonu gibi olacak. Uzunkol body çok fazla almışım kısakol 3-4 tane, atlet body hiç almadım. Sadece uzunkol body giydirilir mi? Havalarda ısınacak. İlla altdan atlet ya kısakol bıdy mi giydirmeliyim? İlk bebegim tecrübesizim.