Melihahldz 22+4 haftalık olduk bacak agrılarım çok arttı sizdede şikayetçi olan varmı bu durumdan birde önerebileceginiz çözüm yolu varmı kızlar 😐
mom44 Melihahldz benm 17 haftada oldu kramo gibi topallıyordum doktoruma sölrdim maynezyym başladı çok şükür krsildi ağrılarım bitti 2 gün geçti nerdeyse etkiliymiş