Hilallsili96 kızlar bir bakar mısnız merak ettim cünsiyetini 13 haftalık burda :) sağlıklı olması temennimiz ama merak ediyor insan 😀 ben kız hissediyorum doktorda kıza benzetti ama net bişey demedi
Nurrmerttt- 3kuzuAnnesiyim esmerella37 Anneadayi0404 Lyamayy Rica etsem bu bebeğimizi de tahmin eder misiniz ♥️
Likayolcusu 3kuzuAnnesiyim şuna bakarmısınız bacak arası görünüyor doktor pipi gübi ama kordon galiba dedi daha önceden de bi kız bi erkek denildi 16. Haftada şuan 
Sezenn_ esmerella37 [](https://) <a href=“https://mutluresim.com/image/fAdOi"><img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/09/fAdOi.md.jpg” alt=“fAdOi.md.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/fAkvs"><img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/09/fAkvs.jpg” alt=“fAkvs.jpg” border=“0”></a> merhaba benim miniğime de bakar mısınız 🌸
nergizbaran01 2cocuklumoms bende etlik şehir hastanesine gidiyorum hangi doktor acaba bana daha hiç ulturoson resmî filan vermediler 9 haftalık oldum 3 hafta sonra ikili taramam var
miniyo Anneadayi0404 Ya ben perinatoloji ye gidiyorum 14+4 üm o kadar detaylı baktı cinsiyet sordum o daha yok şuan dedi ? Devlet hastanesine gittim perinatoloji için acaba devlet has. Erken olduğu için mi söylemiyor ?
arzumucahit69 https://mutluresim.com/image/cdd4c97b-a3e7-4453-9031-59bf9875ddde.fQbmC Benimkinide tahmin edermisiniz 😊❤️ @esmerella37 @3kuzuAnnesiyim
kelebeketkisi34 esmerella37 benimkide yeni çekildi 12 haftalık doktor wrken 16 da belli olur dedi 
arzumucahit69 aysenurz_1 Tsk ederim tahmin icin ❤️12 haftalik daha icimden erkek gibi geciyor doktorumuz kiz gibi dedi ama daha kucuk dedi rabbim saglikli versin Insallah kiz erkek evlat ayni❤️
Ayrum Kızlar 19 haftalık hamileyim ilk gittiğimde erkek dediler sonra gittiğimde yüzde 80 kız dediler dün tekrardan doktora gittim erkek dedi kafam allak bullak oldu kesin dedi ama seyinide gösterdi hala emin deilim