Ozleem_25 Keşke elimde olsa da kendi evime alabilsem onu, benim evim de Sakarya da İstanbul’a çok yakın iki üç ay önce deprem olduğunda çok fazla sallandik bizde benim evimde giriş katta altta bodrum var üstte 3 kat daha var bana göre sağlam değil taşınmak çok istiyorum ama eşim maalesef yanaşmıiyo taşınmaya. Bu evlerden de az çok anliuo tuvalet banyo ne bilim yer kısımları yapıyo fayans işi bence sağlam diyip kestirip atiyo. Ki benim oturduğum ev nerdeyse 25 yiliik bı bina 99 depreminden önce yapılmış o zaman yıkılmamis ama şimdi yıllar yıllar geçti eski bı bina yerine geldi ne kadar sağlam olabilir ki o zaman sağlamdı demek ki yıkılmadı ki size gibi bı yer burası, aynı binadan çok var deprem evleri diye geciyo hatta 99 da yıkılmadigindan dolayı sanırım. Ben çok taşınmak istiyorum ama eşim yanaşmıyo deprem gününden beri kayinvaldiemlerde kalıyoruz bizde, eve daha bu akşam geldim, o da duş felan almam gerektiği için, kayinvaldiemlerin evi kalabalık evde gündüz görümcem ve küçük kaynım oluyo ama en büyük kaynımin ne zaman gelecegi belli olmadığı için duşa girmek istemedim orda, bide deprem bölgesine yollamak istediğim şeyler vardı hiç doğru düzgün giymedigim bı kaç tane montum vardı kazak vs vardı normalde kabul edilmiyo diye biliyorum ama burda bazı yerler kabul edebiliyoruz sağlamsa sökük vs yoksa falan işte onları ayarladım ettim abimlerin çocuklarından kalma kıyafetler vardı bebekler için onları ayarladım lekeli olanları ayırdım kendi kiyafetlerimi yıkadım bebek için olanları kayinvaldemlerde yikicam sabah erken den oraya gitmem gerek eşim işe gidince evde yanlız kalamam, o yüzden bakalım. Aman çok konuştum yine gizem alışkın bu halimden de kusura bakma kuzum kafanı şişirmek istemezdim hakkını helal et 😍😍🤲🤲 keşke elimden bios gelse gizem için elimde olsa hemen şimdi alırım yanıma evim müsait boş odam da var ona veririm odayı bana arkadaş olur istediği kadar yanımda kalır eşi isterse benim eşimle çalışırdi, istediği kadar kalırdı isterlerse Sakarya’dan da bı hayat kurarlar iyi bı ev tutarlardi ama işte benim evimde sağlam değil o yüzden gel yanıma da diyemem ki burası da riskli maalesef. Neyse kuzum bana haber verirsin numarasını atarsın bana eğer ki ver derse ona çok çok selamlarımı ilet mutlaka dönsün bana 🤲🤲❤️😃😃