Beyza038 Gurses13 33 haftalik olduk sallantıdan eve giremiyorum biran önce bitse şu sallantilar da hazırlıkları bitirsem diye düşünüyorum insan ansızın bebek gelir diye korkuyor.
Sellmaseellma Gurses13 geçe bırakma 30 dan sonra risklisin her an gelebilir bebeğin sağlıklı olsa bir problemin olmasa bile bilemezsin birden suyun gelir nişanın gelir panikle hazırlayacağına sakince hazırla çantanı bende 33 haftadayım bebek için 31 de başladım 32 ye kadar hala eksiklerim vardı hepsini koydum şimdide kendi çantamı hazırlayacağım aklıma geleni lazım olanı koyacağım en son bi kontrol yapıp kapatacağım
Mommy61 Ben 32deyim ama yoğun hareketler için erken yavaş yavaş kısa yürüyüşlere başlayabilirsiniz ayrıca hastane çantanız hazır olsun , 36dan sonra hurma tüketimine başlayabilirsiniz ve egzersiz yürüyüş temponuzu artırabilirsiniz.
Gurses13 Mommy61 hastane çantası için biraz erken değil mi 😪 34. Hafta içinde başlarım diye düşünüyordum
Mommy61 Gurses13 ağırlaşıyor insan sonra zor olur diyorlar ilerleyen haftadakiler, yıka ütüle bel ağrısı yapıyor tabi siz nasıl isterseniz 🤗
Gurses13 Mommy61 haklısınız aslında ufak eksiklerim kaldı onlar geldikten sonra mutlaka başlayacağım 💖