Merhaba arkadaşlar ben tüp bebek ile hamile kaldım şimdi 24 +6 haftalık gebeyim yurtdışında yaşıyorum buradaki doktorum ilacı bırakmamı söyledi tüp bebek yaptırdığım merkezde 30 haftaya kadar kullanan var ama doktorun bırak dediyse bırak dedi korkuyorum bırakırsam bi sıkıntı olur mu diye içiniz de bu durumu yaşayan var mı