Merhaba kızlar bugün tam 36+0 haftalığız. Ultrasonda herşey yolunda fakat nst de sancılarım çıktı. Doktorum normalde haftaya muayene edicekti sancım olduğu için açıklık kontrolü yaptı. 3-4 cm açılmam varmış. Yatışım yapılacaktı ama evim yakın olduğu için sancıların 10 dk.ya düşünce gel hemen, bol su iç ve yatıp dinlen 1 hafta dedi. İlk doğumum da suyum gelmişti hastaneye gittiğimde 6cm açıklık vardı.Sorum şu ki 3-4 cm açılmayla ne zamana doğum olur sizce?