Kızlar dün geceden berı mahfoldum uyuyamıyorum da çok bel ağrım var normal mi bu kadar olması yatış pozisyonundan mı kaynaklı oluyo anlamıyorum aşırı belım ağarıyo gece zor uyudum sımdı yine devam ediyo malum deprem haberler derken zaten stres de yapıyorum bebısımın hareketlerıde azaldı şüphelenmeye başladım bu haftalarda yoğun yaşayan var mı? Enfeksıyonum da var acava o da tetıklıyo mudur