Elaylama Nurses içkarnın dardır o nedenle dışarıya veriyordur direkt kendisini. Doktorun bir şey söylemediyse başkaları boş konuşuyor sıkma canını 🌸
Tomrisinizi Asilinannesi sende bendensin desene bide su var aaa bebegi nereye sakladin hani bebek yuhahaha guluyolar yedim diyorum 😂
Asilinannesi Tomrisinizi ahagaha aynen YÖK Bebek cılız ye ye biraz ekmek ye çocuk salak olur😂korkma geri verirsin kiloyu ye sen 😂😂
HaticeNur Milleti memnun etmek zor canım karnın küçük olsa hicmi bişey yemiyorsun bebek zayıf olucak kesin bakmıyorsun kendine karnın büyük olsa erken mi doğrucan bebek kilolu kesin aaa ilişki yoksa hemen böyle tepki veriyorlar herşeyi çok biliyorlar çünkü bende daha 11 haftamdayim benimde karnım büyük biraz ama ikinci hamileliğim ilkinde hemen büyümüştü karnım hamilelik filan giyiyorum yani herkes diyor ikiz kesin hayır deil diyor yok yok belli bu kesin ikiz diyen var düşünün yani doktordan bile daha iyi biliyorlar🤣🤣 kendilerince he de geç takılma
VahideEktirir Nurses benm ablamn karnı buyuktu oda amniyon sıvısı çokmuş doktorun ne dyosa ona bak kim ne derse desen sen takma kafana
Binyaminannesi Nurses benim karnım 3. Ayda tam hamile karnıydı utancımdan bol elbiseler giyiyordum uzun bir zaman tanıdıklarla dışarı çıkmadım yanlarına dahi gitmedim bazen çarşıda birisini görünce sırtımı düzleştiriyordum karnım daha küçük gözüküyordu 🤦🏻♀️