arirangg nergizbaran01 Evet ben ikili taramada öğrendim cinsiyeti. Özel hastaneyse öğrenme ihtimalin fazla
Kalbiimde2can nergizbaran01 Belli olmaz ama benimde ikili taramamda kesin bisey diyemem ama yapi olarak erkege benziyor demisti 14+2 olduk hala net bisey bilmiyoruz 😂
ebrusngl nergizbaran01 12.haftada ikili tarama yapılırken doktor kemik yapısı erkeğe benziyor demişti 14.haftada netleşti erkek olduğu doktorunuz tecrübeli ve makinası iyiyse görebilir
zeliscn Benim ikili taramam bir hafta önce yapıldı be cinsiyeti söylenmedi. Şuan 12+6yım pazartesi gidicem doktora belki söyler :). O yüzden siz de bekleyin hem söylese bile netlik olmayabiliyor bilginiz olsun
Bal_1604 nergizbaran01 dün ikili taramaya girdim tahmini söyledi kesin olarak 18.haftda söyleyebilirim dedi özel hastane kontrollüyüm