Merhaba bugün sat a göre 7 haftalığım keseye göre 6+3 Malatya’da yaşıyoruz depremden dolayı kontroller iptal oldu deprem anında çok sarsildik ordan oraya koştururken bebeğim zarar gördü mü bilmiyorum hiç bir kanama vs olmadı ama kalp sesi duymak veya muayene olmak için sizce çevre illerde hastaneye gitmeli miyim yoksa kanama ağrı olmadığı için gerek yok mu