Kızlar merhaba bebeğim 36+4 doğdu. Vücudunun çeşitli yerlerinde hemanjiyomları var. Yüzünde kafasında Kırmızı damar beni olarak da geçiyor. Hematoloji bölümü ilgileniyormuş. Başına böle bişi gelen var mı? Lütfen yardımcı olun. Yarın randevu aldım eskişehirden. Sizler böle bişi yaşadınız mı 🙏