Gulgulce Arkadaslar bu zor zamanlarda allah herkese guc kuvvet versin 🙏 Ecopirin kullanıyorum doktorum 34. Haftada oksapar igneye geceriz dedi normalde igne de ilac da birakiliyor dye biliyorum ama sizlerden de bu sekilde uygulama yapan var mi
Selen-erhanduran Gulgulce oksaparı gebeliğimin başından beri kullanıyorum. Sakın korkmayın alışıyorsunuz ve kan pıhtı atmasınıda engelliyormuş ayrıca. İyi bişey yani sakın endişe etmeyin
Hallerimvarbenim Gulgulce canım ben 6. Haftadan beri kullanıyorum 38. Haftadayım suan doğuma kadar devam edicez oksapar iğneye
Planetree Ben daha önceki hamileliğimde doğum yaptığım güne kadar kullanmıştım hiç bir sakınca oluşturmuyor endişelenmeyin kullanabilirsiniz
miray_85 Bende oksapar kullaniyorum bu duruma adapte olmak bayaği zor oldu benim icin doğuma kadar devammış sonrası ameliyat evresi bakalım hersey bebeklerimizin sağlikli dunyaya gelmesi icin