Adana algomed hastanesine güvenle gelebilirsiniz
Doğum parası dışında hiç bir ücret alınmıyor
Çok ilgili hastane ama yoğunluk çok biraz bekleyebiliyorsunuz
Ama içiniz rahat ediyor
Benim gibi deprem bölgesinden gelen çok hamileler var herkes doğum için burda