minigiminannesi03 Hayırlı olsun,o yollardan gecmis ve ilk denemede hamile kalmis biri olarak cok sabirli ve metanetli olmanizi tavsiye ediyorum,kontroller,ilaclar,igneler,toplama,transfer derken surec biraz uzun ve zorlu.Ama olumlu olmaniz,iyi dusunmeniz gerek hep.Bakin ben suanda dogum icin gun sayiyorum,darisi basiniza 😊🤲