Selces76 ben de şuan 6+1 deyim. Geçen hafta keseyi gördük iki hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktorum. O yüzden önümüzdeki haftayı bekliyorum şuanda. Siz de bu süreçte stres yapmayın lütfen sakin olmaya çalışın, güzel düşünün elinizi karnınıza koyup güzel enerjilerinizi bebeğinize gönderin. Bu haftaları gergin geçirerek bebeğinize de yansıtmayın bunu. Ben bu şekilde geçirmeye çalışıyorum günlerimi. Siz de deneyin lütfen.