Baris35 benimde dört taneydi hepsi boş çıkmıştı. İki ay sonra başka doktora gittim dokuz tane toplandı 6 sı döllendi ikisi transfer edildi dördü donduruldu. Şuan pozitifi gördüm kese için bekliyorum. Hiç üzülme seni ben anlarım yumurtalrım boş çıkınca asla anne olamicem gibi hissetmiştim. İyi bir doktora git. Benim ilk tedavim araştırma hastanesindeydi bu sefer özelde yaptırdım