1humeyra Gulsen_akkoyun0 yeni doğan için pure baby(kahverengi olanından) aldım çok güzel kokuyor ve yaprakları da ince değil
bebekveannesiii Gulsen_akkoyun0 uni baby 0-6 kullandım bebeğim şimdi 8 aylık oldu 6-12 ay kullanıyorum
SebnemRasit Gulsen_akkoyun0 uni Baby kesinlikle çok güzel yeni doğan 0-6 aylık diye geçiyor çok güzel siliyor asla bulaştırmıyor
06uysal Gulsen_akkoyun0 yenidoğan için su ve pamuk kullanmanızı tavsiye ederim. Markası içeriği ne olursa olsun en garantisi su pamuk. Ben oğluma 1 yaşından sonra ıslak mendil kullandım. Şuan ikinciye hamileyim yine pamuk stokladim