minik_koala_ve_annesi canim dogru söylüyorsun, fakat ben gece mutfaga gitmemek icin aldim. Gece yatmadan suyu kaynatip biberona doldurup, biberonu da isiticinin icinde yatagimin başinda tutmayi planliyorum. Bebegim uyandiginda mamayi icine ekleyip pratik bir sekilde bebegimi doyururum diye dusundum🌸😊