Ilk once Kardesh Ulke Turkiyede yasanan deprem yuzunden herkese Allahtan sabir diliyorum.Allah yar ve yardimcimiz olsun😔🤲🏻Cok uzgunum..
Kizlar ben 7+1 oldum.2,3gundur kasigim agriyor.Kanama ve lekelenme oldugu icin yatak rejimindeyim igne vuruluyorum haftada 2,3.Ama shukur kanamam durdu.Sadece 2,3gundur kasigimda agrilar var.Adet oncesi agrilari gibi.Shiddetli degil ama rahatsiz ediyor.Sizde de oldu mu bu haftalarda agri?Belki bebek buyuyordur diye doktoruma yazmadim boshuna.Ayni adet agrilari gibi.Ama kanama lekelenme yok cok shukur