Selam arkadaslar ben dış gebelik ameliyatı oldum sol tüpüm alındı ameliyatdan neredeyse 5 ay geçti.Hiç bir ağrım yok kontrollere dahi gittim.
İlk ameliuat olduğum ay 37 ateşim oluyodu 4,5 gün kadar devam etdi ve geçti.2 aydır YAZZ hapı kullanıyorum.Hep hapın ortalarına geldiğimde yine 37 ates baş ağrım oluyor.Kortuğum için tahliller yaptırdım doktora gittim hiç bir sorun yok.Artık ilacın yan etkisi olduğunu düşünüyorum.Yan etkilerinde de yazıyor ve doktorumda normal olduğunu söylüyor.Hatta bazi insanlarda kusma karın ağrısı gibi yan etkileride oluyormuş.İnsan biraz tedirgin oluyor.ilacın ortalarına geldiğimde ilk çok etki ediyo mesela şimdi sanki alıştım.boyle olaniniz oldu mu?