Sedaaaa rüyada doğym yapmak çok hayırlı. Ne mutlu ki böyle bi rüya görmüşsün. Annelerimiz ne zorluklarla bizi doğurdu hemde o şartlarda. Gerek var mı korku var diye ameliyat olmaya. Çok şükür sağlıklısın bebeğinde sağlıklı. Sezeryandan memnun olan insansayısı öyle az ki, ama bilinçli bir şekilde normal doğumu talep eden herkes şükrediyor. İnstagramda dr zahide küçük var, Allah razı olsun hergün birşey paylaşıyoe. Oyle güzel doğum yapıyorlarki insanon içi ferahlıyor 🙏🏽 Korkacak birşey yok. Sana geçen gün verelim diyen doktorla suç aslında🤦🏻♀️ Suç sende değil.