Ppzgz 28+4olduk bugun bebeğimin hareketlerini çok fazla hissetmiyorum yavaş ve ara ara oluyor normal mi acaba kızlar gebelik şekerim çıktı beni korkutan o akşamları karnımda gerginlik ve sertlik oluyor kasılmamı nasıl ayırt adicem bilmiyorum
AyFa1608 Ppzgz bende bugün 28+0 oldum hareketler dediğin gibi mesela 23.haftada pat pat vururdu şimdi sadece en başındaki hareket gibi kıpırdama seyirme şeklinde.
Sercee Ppzgz gündem malum bnimde bebeğim az hareket ediyo dünden beri bence hissediyo bebekler biz durgunuz onlarda durgun 🥺
Angelmom_ Ppzgz hic korkma, ara sıra hissediyorsan süphe etme hic hissetmezsen doktora git, o haftalar benimde bazen cok hareketli Bazen az ederdi, simdi 30 a girdik hic durmuyor uyutmuyor karnimda :)
Ezosfer Ppzgz aynı haftalarda benim bebeğimin de hareketlerinde yavaşlama oldu; 31. Hafta itibariyle tekrar hızlandı sebebini bilmiyorum. Ama benim plesentam karnımın ön kısmında doktorum oraya vurursa hissedemezsin demişti belki konumundan dolayıdır
Ppzgz Sercee gebelik şekerimiz çıktı.malesef hemşire dedi şuan dikkat edip tatlı yemediğin için hareketleri azalmıştır korkma 🥲
Slaedz 29+1 bende yerleri daraldığı için birde bu günlerde çok uyudukları için hareketleri yavaş oluyormuş