Gizzgzz çok geçmiş olsun hepinize , rabbim bir daha yaşatmasın. Acınızı yaşıyoruz ama sizin kadar yaşamamız mümkün değil elbette. Benim yakın dostumda Antakyadaydı enkazdan iki çocuğuyla eşi çıkardı ardından tamamen çöktü ev. Ne acı bir durum sağ kalanlara seviniyoruz sonra içerde olanları düşündükçe ağlıyoruz. Psikolojik destek alın lütfen. Onlarda saatlerce başkasının arabasında kaldı yardım ulaşmayınca şehir dışına çıktılar ikinci gün açlık soğuk ayrı korku ayrı kimsesizlik ayrı. Rabbim göçüktekilere mucize versin. Ülkece büyük bir faciadan geçiyoruz. İnşallah sarabilirix acılarınızı. Şükürler olsun ki siz sağ çıktınız . Daha çok şey söylenir ama söylemek istemiyorum . Varsa yapacağımız bir şey ( duadan başka ) lütfen herkes birlik olup el ele tutalım 🙏