Busradrkc okuduğum kadarıyla öyle canım tam bu ayda rahim ve bebek en hızlı büyüme sürecini yaşayacakmış ondanmış filan ama işte ben riskli gruptayım miyomum olduğu için erken doğum riskim var her ayrıntıya takılıyorum istemedende olsa. Yürürken sol bacağıma bile tam basmıyorum o taraf acıyo diye sendede bu kadar belirginmi acaba?