Kızlar ben yalnızca sağ yattığımda uyuyabiliyorum. Sol tarafa yattığımda karnımda kaşık bölgemde genel bir ağrı hatta acı oluyor.
Gece uykuda kendiliğimden sola dönmüşüm acıyla gözlerimi açtım sağa tekrar dönene kadar o alçıyı çektim böyle bir şey neden olur ki. Bebeğimi de sağda hissetmeme rağmen böyle yani üzerine yattığımdan desem o da değil.
Var mı benim gibi 🫤