Gozde199702 ben geçen hafta yaptırdım en az 8 saatlik açlık gerekiyor yani ertesi gün hastaneye gittiğinizde gece 12 den sonra bişey yenmeyecek su dahi içilmeyecek. Akabinde sizden önce 1. kan alıyorlar sonra içecek içiriyorlar beş dk içinde çilekli glukoz kutu kola şeklinde bitirilecek diyor . İçecek bitikten 1 saat sonra 2. Kez tekrar kan veriyorsunuz. 2. Kandan 1. Saat sonra tekrar kam veriyorsunuz toplam 3 kez kan alınıyor bu saatlerde hiçbişekilde su yemek yok 3. Kan verdikten sonra sonuçlar çıkıyor benim 1 saat sonra çıkmıştı doktora gösterdim gebelik şekerim çıktı şimdi evde ölçüyorum pzt tekrar gideceğim