Hdkj Kızlar 37.haftadayım şimdiye kadar rahat bı hamilelik geçirdim baş dönmem miğde bulanmam vs olmadı ama 3 gündür ishal oldum ve basım dönüyor ve migdem bulanıyor sizce doğum belirtisi mi sizler neler yaşadınız doğum belirtisi olarak ?
Bir_tirtilannesi Hdkj ishal ve mide bulantısı doğum belirtisi olabilir canım ilk doğumum da mide bulantım vardı benimde evde sancı çekerken bile midem bulaniyordu