Pearlyy aynı korkuları yaşıyorum doğumuma 8 gün var .. deprem bölgesinde olmamama rağmen her iki depremde de inanılmaz sallandık . Bir çocuğum daha var 7 yaşında onu alıp inebildik ama bebek olunca nasıl olavak diye düşünmekten deli oluyorum uykularım kaçıyor . Ben dış kapının hemen yanındaki kullanmadığımız lavoboya bir çanta yapmayı düşünüyorum . İçinde dışarıda ihtiyacımı olavak şeyler bulunan . Ha diyince çocukları kucaklayıp kaçsak bile dışarıda donmamak ve bir süre aç kalmamak için mama vs . Asla çök kapan hayat üçgeni bilmem ne olayına girmeyeceğiz dedik eşimle . Öğrencilerime hep tatbikatlarda anlattığımız öğrettiğimiz herşey yalan oldu saatlerce imdst çığlıkları ile bekleyen insanların videolarını izledikten sonra asla o şekilde bekleyemeyiz diye düşünüyorum . Olacak olan yolda olsun diyip kaçacağız olası bir durumda . Allahım bunları düşünmek zorunda olmak bile ne acıyken insanlar yaşadı bunları ..
Doğumuma yalnızca 8 gün kaldı ve içimde küçücük bir sevinç mutluluk kalmadı