Almilossum06 Kizlar ülkemiz bu durumdayken post acmak istemezdim ama benimde bi sorum olucakti Ayak bileklerimde ayaklarimda ve ellerimde asiri sislik var artik sancimaya da basliyor Ne önerirsiniz?
Limonsekeri Almilossum06 tuzu kesmek gerekiyor bol su ayakları yukarıda tutmak lazım göz etrafında şişme olursa Allah korusun gebelik zehirlenmesi belirtisi oluyor dikkat edin benimde aynı şekilde ödem oluyor bunları yapıyorum bide pilates topunda hareket edince falan az iniyor sanki
Mello29 Almilossum06 çoook su icin günde 4 litreyi bulsun ayaklarinizin altina 2 3 tane yastik koyup uzanin kollarinizi kalp hizasindan yüksege kaldirup durun birazcik geciyor ama en önemlisi su bana ciger gelistirici igne yaptilar inanilmaz ayak bileklerim sisti yürüyemiyordum anca böyle kurtuldum sürekli su icin
yasmn41 Doktorunun bilgisi varmi bu durumdan asirir ödem cok iyi degil özellikle el ayak ve yüzde olusmasi. Doktoruna danisirsan daha iyi olur.