37+3 yani bugün saat 14.30 da doğumum var. Aslında 3-4 gün önce çok heyecanlı ve korkuyordum. Bu 2. Gebeliğim ilki normal olmuştu. Şimdi sezaryen olacak. Plesenta tamamen doğum kanalını kapattı ve rahme yapışık. Sabah 8 de hastaneye yatışın yapılacak. Ama ülkece olan olaylar deprem, toprak altındakileri düşündükçe kendimi unuttum. Sadece gerginim nasıl olacak diye. Dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻