-Miracle- eger bir tanidiginiz varsa otobus arabayla en yakin guvenli sehire gidin bence. Tanidiginiz yoksa bile yakin ama guvenli bir sehirde durumu doktora anlatabilirsiniz size ekstra yardimci olacagini dusunuyorum, hem bebek saglikli ve guvenli bir ortama dogmus olur 1-2 hafta kalabilecek yer de bulabilirseniz eger ortalik durulmus olur insallah. Oyle iyi anliyorum ki sizi bende kayserideyim depremi cok net hissettim eve giremiyoruz, 10 gun var dogumuma, rabbim sag salim kavusmamizi nasip etsin 💜🙏🏼