Hem enkaz altında olanlara , hemde eşini ailesini bırakıp onlara yardıma koşanlara …
7 aylık hamileyim 1 kızım var 2 yaşında Ankara’da yaşıyorum ,eşim arkadaşlarını ve babamı alıp hem maddi hemde manevi yardıma gitti , dualarınıza talibim içim içimi yiyor onlar yardıma gitti diye bu saat oldu hala bekliyorum , burda biz sıcacık evimizde otururken onlar enkaz altında ölmese bile soğuktan ölebilirler bugün onlara yarın bize Türkiye olarak birbirimize kenetlendik , lütfen bu yazdıklarımı farklı şekilde yorumlamayın hamilelerin duası kabul olur , ALLAH HEPİMİZE YARDIM ETSİN …