Kızlar kasıklarımda sabahtan beri adet olmuşum gibi bir ağrı çekiyorum. Ayağa kalktığımda kasıklarımda baskı oluyo yürümemi zorluyor. Bunlar normal mi, doğum yaklaşıyo diye korkuyorum bilgi verebilir misin lütfen. Haberlerden dolayı üzüntüden mi oldu yoksa anlayamıyorum