Arkadaşlar deprem bölgesinde çok fazla çocuk anasız babasız kaldı. 300 e yakın çocuk İstanbul’a gelecek. 0-3 yaş Darülaceze 3 yaş sonrası Sait Çiftçiye gidecek. 2 gün içinde gelecek. Ama buraya gönüllü olmak lazım. Ve haftada en az bir belirlediği günde düzenli gelecek. Maddi yardım kısmı henüz belli değil. 2 kere geliyor 3 kere geliyor sonra gelmeyince çocuk onu bekliyor. En baştan Gelmesin daha iyi diyorlar.
İsteyen ve yapabileceğine inanan varsa, ben Darülaceze ile görüştürürüm.
Cocuklarla ilgilenecek, anne ya da abla gibi olabilecek birileri. Oyunlar oynayacak, kitap okuyacak, ilerleyen zamanda gezmeye gidecek vs
İstanbulda öğrenci, eğitim gruplarında paylaşabilirseniz çok sevinirim gidebilecek birileri çıkar belki 🙏🏻
Psikolog Gonca Erçegil
0533 771 01 15
Gönüllü olabilicek kişiler bu numara ile iletişime geçebilir canlar, Darülaceze ile iletişimi sağlayacak Gonca Hanım.