@"subatmasali benimde böyle olmuştu korkmuştum boş gebelik diye gittiğim doktor da sağolsun baya korkutmuştu haftaya gel göremezsek boş gebeliktir ya kese kendi düşer ya kürtaj falan demişti ama çok şükür geç döllenme olmuş 1 hafta sonra gittiğimde görmüştüm haftaya yine git göster canım.